Vols treballar amb nosaltres?

Treballar a la nostra fundació és molt més que una feina, t'ajudarà a formar-te i a col·laborar amb un equip de professionals completament compromesosamb la seva tasca. Tots treballem junts per millorar la qualitat de vida de tots els nostres residents i de totes les persones que venen als centres de dia.
Suposarà obrir-te els ulls a un nou món de solidaritat i t'ajudarà a nodrir-te tant personalment com professionalment.

Perquè escollir-nos?

• Podràs sentir que contribueixes a canviar el món.
  • Podràs ajudar-nos a aconseguir qualitat.
  • Podràs formar part d'un equip unit i professional, que estan completament
  • compromesos amb la causa.
  • Podràs ajudar a persones discapacitades que et necessiten.

D’acord amb el que s’ha exposat a l’Article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, se li informa dels següent:

• En enviar les seves dades mitjançant aquest formulari, declara que la informació facilitada és exacta i completa, i dona el seu consentiment al tractament de les dades anteriors d’acord amb els termes que s’indiquen.
  • Les dades sol·licitades són necessàries per posar-nos en contacte amb vostè, sense les quals aquest servei no podria realitzar-se.
  • Les dades seran tractades de forma confidencial, incloses en un fitxer propietat de Fundació Privada Vella Terra amb direcció Carrer Pujades 350, Planta 6, Oficina A1 08019 – Barcelona., sense cedir-se a cap entitat ni persona sense el seu consentiment, excepte ens els casos legalment permesos.
  • Els afectats podran, en qualsevol moment, exercir el seu dret d’accés, cancel·lació, rectificació i oposició en relació d’aquestes, dirigint-se per escrit a Fundació Privada Vella Terra.

*

*