Dia Mundial del Alzheimer.

22 de setembre de 2017

Per celebrar el Dia mundial de l’Alzheimer, com cada any, des de la Residència i Centre de Dia de Campdevànol, hem fet un acte a la Plaça de la Dansa del poble.

Acompanyats d’usuaris, familiars, treballadors i usuaris de Mas Vella Terra, de Gurb, hem fet una enlairada de globus amb missatges sobre la malaltia a dins seu.

Hem acabat l’acte amb un esmorzar de coca i xocolata.

Havaneres.

22 de setembre de 2017

I a la tarda, per arrodonir la celebració del Dia Mundial de l’Alzheimer, a la Residència de Campdevànol hem gaudit d’un concert preciós d’havaneres, amb Les Veus del Ter, als quals els agraïm de tot cor que sempre col·laborin amablement amb nosaltres. Ha estat un plaer!

Dia Mundial del Alzheimer.

22 de setembre de 2017

Amb motiu del Dia Mundial del Alzheimer, a la Residència Pare Batllori, hem aprofitat per mirar un curt titulat “Algo que ni siquiera buscábamos”.

Es tracta d'un curt que ens ha omplert i ens ha aportat moltes coses. Al finalitzar el curt, hem fet un col·loqui molt participatiu on em parlat dels valors que vol transmetre el curt.

És un curt amb el que hem pogut treballar la importància del vincles amb les persones, de les motivacions que ens produeixen aquestes i de tot el que podem aconseguir quan creiem que ja no té sentit la nostre vida.

Setmana del Alzheimer.

19 de setembre de 2017

A la Residència Porta ja hem penjat el cartell per anunciar l’inici de les activitats especials en conmemoració a la semana de l'Alzheimer.

Qui és qui?

19 de setembre de 2017

Al taller de teràpia ocupacional, els usuaris de la Residència Porta han realitzat un mural dels usuaris en “sus años mozos”. Treballadors i residents hauran de rumiar bé per endevinar qui es qui!
 1 2 3 4 5 >  Última