Vols ser voluntari?

Vols ajudar-nos?  Vols ajudar a persones que ho necessiten? T'obrim les

portes  a la fundació sense importar la teva edat, religió, nacionalitat o

estudis.

Comptarem amb tu per oferir suport directament a usuaris o per a altres

tipus d'activitats, com poden ser manualitats, manteniment, preparació

d'esdeveniments, etc.

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu!

*

D'acord amb l'imposat a l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, del 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, s'informa del següent:

• En enviar les seves dades mitjançant aquest formulari declara que la informació donada és exacte i completa, i dóna el seu consentiment al tractament de les dades anteriors d'acord amb els tèrmes que s'indiquen.

• Les dades demanades són necessàries per posar-nos en contacte amb vostè, sense les quals aquest servei no podrà realitzar-se.

• Les dades seran tractades de forma confidencial, inclosos en un fitxer propietat de Fundació Privada Vella Terra amb direcció Carrer Pujades 350, Planta 6, Oficina A1, 08019 - Barcelona, sense que aquests siguin cedits a cap entitat ni persona sense el seu consentiment, excepte en casos legalment permesos.

• Els afectats podran, en qualsevol moment, exercir el seu dret d'accés, cancel·lació, rectificació i oposició en relació d'aquests, dirigint-se per escrit a Fundació Privada Vella Terra.

En enviar les seves dades mitjançant aquest formulari declara que la informació donada és exacte i completa, i dóna el seu consentiment al tractament de les dades anteriors d'acord amb els termes que s'indiquen.