Èxit del Congrès de Dependència i Sanitat Alimarket

El passat dimecres 26 de febrer es tancava el Congrés Nacional de Dependència i Sanitat organitzat per Alimarket i Nebext, amb la col·laboració de Inforesidencias. Durant dos dies i mig, més de 600 professionals del nostre sector van poder assistir a les ponències i taules rodones organitzades pel congrés celebrat a IFEMA en el marc del saló HIP.

Al llarg d’aquests dies, s’han dut a terme 17 ponències i 2 taules rodones protagonitzades pels principals professionals del sector a Espanya. Matèries com la situació actual del sector geriàtric; els projectes intergeneracionals; la necessitat d’humanització als tractaments assistencials o els nous reptes davant del procès d’envelliment van centrar les activitats realitzades.

Jordi Vilardell, CEO de Grup VL (entitat que té un contracte de gestió i assessorament amb la nostra fundació) va realitzar una de les ponències, el passat dilluns 24, exposant els factors clau que s’han de tenir en compte a l’hora de comprar una residència. Una informació essencial que cal tenir en compte a l’hora d’alinear l’adquisició amb l’estratègia i el posicionament de la marca d’una entitat. Dins la ponència es va parlar sobre si és millor comprar o construir, la importància de la ubicació (en quina Comunitat Autònoma, si fer-ho en una ciutat o en un entorn rural, etc.) i la necessitat de tenir en compte l’impacte econòmic, social i polític del projecte. Un tema de plena actualitat en un moment en què el mercat de compravenda geriàtrica està en plena ebullició.